Teksty piosenek





Teksty piosenek / 5 / 50 Cent / Cutmaster C Shit



Szukaj piosenki

Fraza:

Wyszukiwarka poszukuje ci±gu znaków w nazwach zespołów, tytułach oraz tre¶ci piosenek




Najpopularniejsze
1. W¶ród nocnej ciszy ( 147 652)
2. Jingle Bells (25 324)
3. Bóg się rodzi (23 028)
4. We Wish You A Merry Christmas (21 800)
5. Oj, malu¶ki, malu¶ki (21 512)
6. White Christmas (19 476)
7. A Baby Just Like You (18 587)
8. Gdy ¶liczna Panna syna kołysała (18 275)
9. Przybieżeli do Betlejem pasterze (16 149)
10. Santa Claus Is Coming To Town (16 140)
Wszystkie odsłony: 2 188 781



Dodatkowe informacje
Inne utwory 50 Cent:
1. P.I.M.P. (411)
2. 21 Questions (396)
3. Many Men (Wish Death) (329)
4. I'm A Hustler (325)
5. In Da Club (315)
6. Wanksta (270)
7. Heat (270)
8. Back Down (258)
9. G-Unit Soldiers (258)
10. Wanksta (257)
11. Tony Yayo Explosion (254)
12. Got Me A Bottle (250)
13. I Smell Pussy (245)
14. Material Girl 2000 (244)
15. If I Can't (243)
16. Don't Push Me (236)
17. Surrounded By Hoes (234)
18. Bad News (231)
19. G-Unit That's What's Up (229)
20. 50 Bars (228)
21. Banks Workout (221)
22. What Up Gangsta? (218)
23. Clue / 50 (218)
24. Thug Love (213)
25. Ghetto Qua Ran (212)



Kontakt
E-mail: lyrics@piosenki.zii.pl
Zapraszamy do podzielenia się z nami swoimi uwagami oraz do podsyłania tekstów piosenek, których nie ma w serwisie.

 

Pokaż wersję do drukowania

50 Cent > Cutmaster C Shit


[Intro]
New York City (New York City), you are now rackin' with 50 Cent (with 50 Cent)
Are you ready? (are you ready?) [gun cocks] I said are you ready? (are you ready?)
See you with me nigga? (with me nigga) Drop that! (drop that)
Paid for a hooptie but I wanted a drop

[Verse 1]
G-UNIT! Somethin' new, somethin' new
I'm not that nigga, in your video
I'm not a trick, I don't love the hoes
And niggas know I be, on the low
But I miss my dough, and I twist my dro
I'm not that nigga, that you think you know
I walk around with a big four four
You front on me, I'm gonna get at you dog
I be right at your crib, waitin' at your door
(What up bitches)

[Verse 2]
Comin' up I ain't had much, I wanted a lot
I had paper for a hooptie, but I wanted a drop
So you know, I had to make somethin' out of nothin' (Yeah)
Like turn an empty spot, into a crack spot pumpin' (woo)
Also hard at 19, I bought a Benz I did
The older niggas really wasn't feelin' the kid
Tried to find out where I lived, so they could run in my crib
But you can't hustle a hustler, I peeped in a sled
Back then niggas yousta call me boo
In 6 months, I sold a million gold tops on got brew
Country came around, ease it and clappin' then
Country left, strange shit started happenin'
Like C shot Ra for some ends, Ra shot Dro for some chins
Cory shot Drew, and we was friends
Money turns boys into men
The cycle never changes, shit just starts again

[Verse 3]
Nah nigga, ain't nothin' change nigga
Yeah I've been gone for a minute, but I'm back
Damn 50 good to see you back in the hood
You see my cherry red SL, nigga I'm doin' good
Sometime I can't find the words to say how I feel
So I take a quote from Menace, "look at the wheels"
I'm addicted to stuntin', now that I'm holdin' somethin'
I got a trunk full of guns, from VA today
(oh yeah, let me hold somethin')
Nigga you high or somethin'
I don't play games, I'm about my money, nigga buy somethin'
I got a few fifths, I got a few nines
Here nigga, take one, catch it took, and bring me mine

[Outro - 50 Cent talking]
Yeah, don't ever say I don't do nothin' for you nigga
You know, uh, don't say I don't look out for ya
Ya know what I mean, but make sure you nigga, you go catch some jokes
And you come back, nigga have 'em, and have my paper for that thang thang
You know what I'm sayin'? Say I don't want it back, nigga don't try to use it
And don't get it back for me, nigga and no shit like that
In fact, I can see ya'll niggas now
Run around sayin', 50 gettin' all this rap money, and he won't help us (haha)
Sit tight nigga I'm comin'
You know, new shit, all this shit I put out on the mixtapes
Is for the mixtapes, I got a million, OH MY GOD!
My shit is so hot right now, I'm in a zone

(przeczytano 195 razy)


Google
teksty piosenek


Liczniki odwiedzin | Księgi go¶ci | Metal Lyrics | Konwerter | Wolne domeny | Informacje o samochodach | Zakupy w UK

Zbliżaj± się ¶więta - dlatego serwis piosenki.zii.pl przygotował gar¶c tekstów kolęd. Zapraszamy do zapoznania się z kolędami oraz życzymy wesołych ¶wi±t.

Polskie kolędy:
1. W¶ród nocnej ciszy
2. Bóg się rodzi
3. Oj, malu¶ki, malu¶ki
4. Gdy ¶liczna Panna syna kołysała
5. Przybieżeli do Betlejem pasterze
6. Lulajże Jezuniu
7. Gdy się Chrystus rodzi
8. Dzisiaj w Betlejem
9. Anioł pasterzom mówił
10. PójdĽmy wszyscy do stajenki
11. Jam jest dudka Jezusa małego
12. W żłobie leży
Christmas Songs:
1. Jingle Bells
2. We Wish You A Merry Christmas
3. White Christmas
4. A Baby Just Like You
5. Santa Claus Is Coming To Town
6. Let It Snow!
7. All I Want For Christmas Is My Two Front Teeth
8. O Christmas Tree
9. Deck The Halls
10. Blue Christmas
11. Rudolph The Red-Nosed Reindeer
12. The Christmas Song
13. Merry Christmas Darling
14. Christmas Dinner
15. Holly Jolly Christmas
16. First Christmas
17. Winter Wonderland
18. Here Comes Santa Claus
19. Have Yourself A Merry Little Christmas
20. Rocking around the Christmas Tree
21. Frosty the Snow Man
22. Silver Bells
23. The Little Drummer Boy
24. Mary, Did You Know?
25. Sleigh Ride
26. The Night Before Christmas
27. The Twelve Days of Christmas
28. I Saw Mommy Kissing Santa Claus
29. Jolly Old Saint Nicholas
30. Christmas For Cowboys
31. It's the most wonderful time of the year
32. I'll Be Home For Christmas
33. Christmas In Killarney
34. Sleep Well, Little Children
35. Grandma Got Run Over By a Reindeer
36. Must Be Santa
37. Up On the Housetop
38. Nuttin' For Christmas
39. Tennessee Christmas
40. Pine Cones And Holly Berries
Teksty piosenek - skarbnica tekstów piosenek. Polityka prywatno¶ci
Skrypty PHP stworzył Krej Zii (przemek.krajniak.org).
Serwis Teksty piosenek udostępnia teksty piosenek wył±cznie do użytku prywatnego.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Wykorzystywanie elementów strony (grafika, kod HTML) bez zgody autorów serwisu zabronione.